Cute Flying Pink Bird Neposedárium: Májové máchání na Mácháči

Štítky

pátek 20. května 2016

Májové máchání na Mácháči

Cestou
Když jsem si odbyla praktické zkoušky, začala jsem přemýšlet, co zase podniknout a kam vyrazit. Naštěstí kamarádům "honibodům" stačilo jen nadhodit a už byl plán na výlet.
V neděli je přeci event Májové máchání na Mácháči 2016, hned jsme poskládali posádku srbák, bumbik, JaySpolek a moje maličkost.

V neděli mi srbák volal asi o pět minut dřív, než měl dorazit, že už je u nás a úplně mě rozhodil, takže jsme nakonec vyrazili o chvilku později než bylo v plánu. U mekáče v Hostivaři jsme nabrali bumbika s Jayspolkem, já si koupila kafe, aby se mnou bylo k vydržení a mohli jsme konečně vyrazit.

 Počasí se nám oproti předchozím dnům dost zkazilo a vítr fičel a občas nás zkropila přeháňka. Přes nějakou tu kešku po cestě a návštěvu lidlu, kde jsme dokoupili nějaké oblečení a flašku rumu, abychom nezmrzli, jsme dorazili kolem 11:30 do Doks a vyrazili jsme k jezeru. Jenže jsme si vybrali špatný břeh a půjčovna šlapadel byla zavřená, naštěstí se nám povedlo vyjednat půjčení lodičky v jacht klubu. A my vyrazili na jezero. Byli jsme ubezpečeni, že maximální hloubka je 6 metrů. 
Earthka
Díky větru jsme na požadované souřadnice dorazily stejně přímo, jako opilý námořník a to se nikdo z nás do takového stavu ještě upravit nestihl. Ale i tak se nám povedlo dorazit na souřadnice dvě minuty před koncem eventu, jen nám nějak všichni ostatní někam ujeli a měli jsme tedy lehce komorní setkání společně. Pak jsme se ještě museli přesunout k ostrůvku, abychom zjistili indicie k earthce, přeci jen T5 earthku jsme tam nemohli nechat. Pak jsme už pořádně promrzlí zahájili návrat a rychle do nějaké hospůdky na něco teplého.
Trasa plavby
Další na programu byla série přístavy a earthka swamp. Přístavy jsme prošli v pohodě, zrovna chvíli bylo docela hezky a vysvitlo i sluníčko, z earthky swamp nás už ale vyhnal déšť. Nejdřív jsme ale stihli odebrat vzorky vody na změření pH kvůli odpovědím.
Swamp
Než jsme dojeli pod Bezděz, lépe řečeno na začátek série Cesta je cíl, pršet zase přestalo a my v pohodě vyrazili do lesa. Jak přibývaly kešky a cesta stále nestoupala, začali jsme se děsit, jak prudké stoupání nás nakonec bude čekat, ale nakonec na stoupání nedošlo, protože jsme u poslední krabičky série zjistili, jak moc pokročila denní doba a zaveleli jsme k ústupu na Prahu a začali plánovat další výlet na Bezděz.
Bezděz

3 komentáře:

  1. Tenhle geocaching je skvělá aktivita, vždy mě to dost lákalo, ale nakonec jsem se do toho nikdy skutečně nepustila... Každopádně "Mácháč" je docela oblíbené místo a já se tam letos v červu chystám poprvé podívat, tak jsem zvědavá, co tam na mě čeká :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych tam měl někdy zajet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. jo tam je krásně.. :) byli jsme tam na dovolené.. :)

    OdpovědětVymazat